21/4 Tröttheten börjar ta över

Nu mer om dagarna hinner jag väldigt sällan lägga in något "ointressant" inlägg över vad som hänt under dagen, och allt är pga att jag tränar betydligt mycket mer än vad jag gjorde förut. Det vill säga, efter skolan hinner jag bara hem och kasta i mig mat, byta väska och hoppa på bussen in till träningen, 2 timmar efter att träningen slutat är jag hemma eftersom jag är tvungen att vänta på bussen, därefter när jag väl är hemma slänger jag mig direkt in i duschen eller direkt i säng för då är jag så förbannat trött. Jämfört med förut då kom jag hem direkt efter skolan och satte mig enbart vid datorn och kunde sitta där i timmar, så jag kan ju säga att det är så värt det att få vänta lite på bussen, komma hem lite trött, men man känner att man gör något vettigt med sitt liv, tränar. Så därmed så hinner jag sällan slänga upp något här som sagt, jag är jätte glad för alla besökare och kommentarer jag får, uppskattat. Och jag lovar, så fort jag får tid, för det är mycket i skolan just nu också, så ska jag kolla in era bloggar och tycka till om ert också :)

Idag började dagen på gymmet och jag tränade ben och bål, det var flera månader sedan jag tränade ben på gymmet. Känns som att jag mer bara går ut och springer eller kör överkropp, så det var härligt. Vill ju inte likna alla killar i dagens samhälle som ser ut som uppochner vända päron heller ;) 
Därefter påbörjades ett nytt kapitel på vårt projektarbete och min grupp är faktiskt grym ändå tycker jag, i´m proud. 
Sen var det bara att sticka hem och kasta i mig mat och åka in på träning, fast idag med skjuts av pappsen. Det gick riktigt bra ändå, kunde läsa av mycket närkamper på vilken sida motståndaren tänkte. Men nu när jag kommit hem så tänkte jag faktiskt dra igång dammsugaren, det behövs nu vill jag lova. Sen ska jag kasta mig in i duschen och sen sova, för nu är jag trött. Det är tur att det snart är helg och jag får umgås med den grabb jag tycker mest om =)   

Kommentarer
Postat av: MalinBerglund :)

tröttheten närmar sig med småsteg man märker dem bara när det har blivit för stort. tyvärr

2010-05-04 @ 20:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0