28 oktober - Att ha mål gör en positiv

Nu så har denna vecka flygit förbi en, säger precis som Simon jag, "medan tiden flyger så kryper jag", true words.
Har spelat in film mestadels denna vecka, så nu hoppas jag att den blir bra. Det kommer vara filmvisning i 20 min då även klantigheterna ingår hoppas jag. Jag spelar farsan i den muslimska familjen. Det har tagit tid att filma in detta, att klippa filmen som Julia och en som heter Fredrik gjort har nog tagit mest tid. Men tur är väl det att det gått åt massor av skratt också, och ännu är det inte slut, för imorgon ska vi visa upp detta för klassen.

Jag fick reda på att jag var godkänd på matte C provet också vilket jag aldrig trodde, för det var knappt en enda uppgift om det vi lärt oss. Men tackar och bockar för det gör man. Hon trodde jag skulle klara bättre, jippie att läraren tycker att jag verkar bra i alla fall då (vänta du).

Idag var jag ut och körde med pappa min i en timme, jädrar vad roligt det är när man märker att man lär sig hela tiden. Dom delar man har svårt med kämpar man igenom, plus att jag fick träna extra på dom bitarna idag, kanon! Körkort here I come =) 

Nu så ska jag strax hoppa in i duschen och packa inför helgen. Imorgon blir det kväll med mina ladies, som jag har längtat :)
Därefter blir det nog en helg med Simpan.

Kommentarer
Postat av: malin

jag vill se :D härligt grattis (Y) roligt att köra när det går bra!! känns som att din helg blir lik min ;)

2010-10-28 @ 21:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0