Hoppfull av förväntan

Har haft många mysiga och händelserika dagar med älskling.
Målat tak, ätit ute, gått på bio, bakat semlor, lagat mat, sett på vår serie... Och mycket tillängnad tid till att bara vart i armarna på varandra.
Ikväll har jag packat ner kläder och valt ut så det inte blir alltför mycket. Letat på hörlurar till en annan telefon. Eftersom min telefon kraschat av någon teknisk-konstig anledning, kommer kräva en ny. Likaså är ipoden för tillfället borta. Det är tur jag har min söta lillebror som har lite back-up som han faktiskt erbjöd sig själv att låna ut.
TAGGAD!

Kommentarer
Postat av: MB

Nej telefonen. Hur gammal är den nu? Hm jobbigt att ipoden var borta och tur att du har en söt bror. ha så kul nu :)

2012-02-23 @ 13:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0