Snart snart

Grabben har bara målat och målat.
Stackarn som blir så rastlös..
Dagens vård kan man ju säga är klapp-kass.
Gårdagens träning som var första på en vecka, efter ungefär 1.5 veckas förkylning. Passningsspel, teknik och löpning.
Kan ju sammanfatta träningen:
  • Blodsmak
  • Snor långt upp i skallen.
  • Spy- och svimfärdig.
Det är såna här gånger man känner att man aldrig mer vill vara sjuk. Dock känner jag att det kommer bli lika jobbigt igen om tre veckor. Det är tur att det bara är första träningen som är jobbig, sen är man igång igen.
Nu har jag städat hela rummet, från golv till tak. Duschat på det. För strax blir jag hämtad av bästa grabben, då vi åker vidare till stan för att käka gott och gå på bio "En gång i Phuket". Mysigt när det är långt mellan gångerna vi gör det.

Kommentarer
Postat av: Mb

Usch, sådär kände jag när jag körde mitt första dubbelpass i torsdags. Fys på första träningen och på andra (Y) Nu ska jag iväg och träna igen, hoppas jag inte blir förkyld nu bara..

2012-02-19 @ 20:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0