Alla hjärtans dag

Jobbade hela helgen, fre-sön, 16:00-00:30. Inte tackar jag nej inte, inkomster är bättre än utgifter. Ob på det åh.
Har kommit hem till grabben som står och målar taket i hela huset. Har gjort det snart två dagar nu. Han är så duktig. Ond nacke är något han får. Så det är tur att jag är så duktig på massage, är ju faktiskt utbildad massör skall ni få höra ;)
Synd att han är så kittlig och tycker jag har så små händer, dock löser vi ju det ändå.
Idag är det ju kärleksdagen. Ska väl pimpa till det med lite chokladpudding och en liten men dyr present till pojken.
Om han visste hur viktig han är! :)

Blir så frustrerad när personer i fråga inte kan ge uppriktigt svar, så är man grundlurad.
Nej där säger jag stopp, då fick du mig inte. Gubbe!

Kommentarer
Postat av: MB

Pengar är gött, speciellt när du får ob också :D

Åhhh, berätta sedan vad du köpt, låter mys. Själv ska jag väl iväg på fotbollsträning, får ta myset efteråt.

Det där med gubben får du berätta mer detaljrikt sedan ;)

2012-02-14 @ 18:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0